Fikk gutt 010607 Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Lurer på om det er noen her som har tre gutter fra før og får jente som nr 4 med samme mann? Føler liksom at det ikke er sjans i havet......... Selvfølgelig er det jo egentlig det samme bare barnet er friskt og at det går bra, men det hadde jo vært en liten ekstrabonus om det hadde vært jente da. Er i uke 16 nå og skal på sykehuset og snakke med lege i morgen. Han kommer nok til å ta ultralyd av meg. Tror dere han kan se kjønnet da? Er så spent.
minime<3 in belly Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Som du sier selv så erdet jo en gave i seg selv at man får friske barn, men jeg skjønner at du ønsker deg en jente. Jeg kan ikke personllig si noe om det, men jeg har 3 søsken selv, kun en bror og 3 jenter. Så vi har hatt motsatt. Min mor fikk 3 jenter og 1 gutt. Jeg tror det er helt tilfeldig hva man får. Men man kan jo se litt bakover i familiehistorien hva det er født mest av på begge sider. Jeg er 1. gangs fødende men jeg har jo et ønske innerst inne om hva jeg ønsker meg, men det er egentlig det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå