Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 jeg begynner på skolen nå i januar,sønnen vår er 1år og jeg er gravid. har betalt mye penger siden dette er en privat skole og vil ikke få pengene tilbake. aner virkelig ikke hva vi skal gjøre,heller litt mot alle kanter her. dette barnet var ikke planlagt,men risikerer alikevel at jeg mister det om jeg går på skolen da vi jobber med sterke stoffer der. skolen sier det ikke er noe farlig men da jeg leste i en brosjyre ang skolen og produktene stod det at man kunne miste barnet.. har lenge øsnket meg inn på denne skolen og endelig kom jeg inn,men vil jo såklart ha en liten en til... noen hjelp til å klare tankene her.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 For meg går barna mine foran studier.. Pengene er ikke alt, du kan jo begynne på skolen senere? Det er et vanskelig valg, men å velge skole eller barnet mitt, hadde jeg ikke vært i tvil. Jeg dro den litt langt nå, men ved å sette det litt i perspektiv, får du nok frem de innerste følelsene dine. Hva er viktigst? Du har en skole, som du har gledet deg lenge til, men så har du et lite uskyldig barn i magen din, som ikke har bedt om å bli lagd. Du kan jo tenke deg selv om 1 år. Hvor er du da? I forhold til hvis du valgte skolen- eller barnet.. Håper jeg hjalp litt!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 hei ja det hjalp meg betraktelig,og kommer til å beholde gullet. snakket med legen og han sa at de må betale tilbake de pengene da jeg ikke har begynt. da det er fare for barnet som jeg bærer,så nå er alt bare bra her...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Så bra! Ingenting er verre enn å angre på en beslutning man tok i tvil.. Lykke til i svangerskapet! Anonym som svarte deg:-)
Da HarViTreUnger Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Hei, Kanskje du kan forklare situasjonen til skolen og be om at du får begynne et eller to år senere uten å tape pengene? Si det som det er: Du kan ikke velge bort barnet på grunn av skolen, men at du har et sterkt ønske om å ta utdannelsen. Kanskje de er velvillige og lar deg begynne senere... Eller at de gir deg pengene tilbake. Lykke til med graviditeten )
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 jeg kan få tilbake pengene hvis jeg kan fremlegge lege attest på det. så fikk det av legen og pengen er på vei tilbake. skolen mener fortsatt det ikke er noe fare for barnet når jeg er på skolen men jeg viste de det jeg fant om produktene vi bruker så alt gikk heldigvis bra. hadde hvert kjedelig å kaste 50.000 ut av vinduet når jeg fikk lån gjennom lånekassen og må betale de tilbake..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå