Gå til innhold

OTH urban jungel eller Quinny freestyle 3xl

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har falt for disse to vognene, men er litt usikker på hvilken som er best. Vi skal bruke vognen i bil, på buss, i byen og i marka. Noene som med erfaring??? Jeg ønsker meg gode trilleegenskaper, stor babybag, liggestilling på sportsdelen... Gleder meg veldig til å få vognen i hus snart. Hva er ny pris på disse kombivognene, med bag og sportsdel. Håper på mange svar :-)

Tar gjerne imot tips om andre gode 3-hjulinger med gummihjul.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke erfaring med disse vognene selv,men har hørt mye negativt om Quinny freestyle 3xl.OTH derimot har jeg hørt mye bra om=)

Ellers kan jeg tipse deg om TFK jogster twist.Den er vel noe billigere enn OTH også(eller du kan spare et par lapper på www.babyjungle.nl.Har vogna på ca 1 uke.

Den har like stor bag som feks.Basson vognene.Blir kjempeliten sammenlagt,og har stor sportsdel.Tåler også opptil 40 kg.Men samtidig er den smal mellom hjulene,så ingen problemer i butikkene.

(Kjenner ei som ikke kom igjennom kassene på rema med Quinny vogna)

Eneste som er negativt med TFK vogna er at sportsdelen ikke kan snues,men det kan vel ikke OTH heller om jeg ikke husker feil.Det er også justerbart fotbrett på TFK noe ikke OTH har.

Er også bra med lommer ol på vogna,noen mener det er for mye,men jeg synes det er praktisk.

Gutten min på 11 mnd stortrives i vogna,og vi som foreldrene hans elsker å trille den=)

Skrevet

Hei! Har hatt begge!

Ville helt klart valgt OTH Urban Jungle. Bedre fjæring, bedre trillecomfort, lettere (kun 10 kg!), lettere å legge sammen, penere design, kan bytte trekk (farge) på sportsdelen og så er det myyyye bedre sittecomfort for barnet.

Oth har derimot ikke vendbar sittedel på sportsdelen, det har Quinny. dessuten har Quinny håndbrems (som jeg aldri brukte, men har hørt at mange bruker den!)

Jeg har likevel endt opp med Oth, og angrer ikke en dag!

Tror Oth 07 modell koster 5700 og babybag 1700 (fru lyng). Quinnyen får du jo superbillig nå; vogn, bag og bilsete til 3999. (barnashus.no)

Går jo an å importere oth også (babyjungle.nl) eller kjøpe brukt. Evt kjøpe 06 modellen til 25 % avslag på Fru Lyng.

lykke til! :) :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...