Misa+spire i magen<3 Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Nå nærmer det seg nå.. Endelig! :-) Når har dere termin? Vi venter ei lita jente 31. mars i følge mens og 5. april i følge ul =)
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 og velkommen skal du sannelig være ) jeg har termin 26 mars ))
Frk. Vable Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Jeg kom også inn her idag, har termin 4. april! Det har gått kjempefort, syns jeg... Går faktisk ut i perm. om to mnd... hjelp!!
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Velkommen hit:) Ligger bare noen dager før deg i løpet, har UL-termin samme dag som du har menstermin:) menstermin er derimot 6.mars, noe jeg ikke tror noe på (fikk veldig, veldig tidlig UL, så tidlig at alt de så var en liten boble de ikke en gang var sikker på at var svangerskapet engang *ler*, og ekstra oppfølgings UL-pga tidligere komplikasjoner). Babyene kommer når de kommer uansett:)
Misa+spire i magen<3 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2007 Jeg er 28 fullgåtte i morgen, men jeg tror jeg er lenger på vei enn det ultralyden sier. Hehe, så en dag fra eller til spiller ingen rolle :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå