Gå til innhold

Når begynte ditt barn å fortrekke deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenten vår er 5,5 mnd og ser nå at hun prater mer og smiler mer når hun ser meg. Er det bare ønsketenkning eller begynner de så tidlig...

Har jo lenge sett at hun roer seg hos oss, men da har det vært litt tilfeldig om det er meg eller pappaen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er helt naturlig tror nå jeg, tulla vår roet seg ned når vi var i nærhetet, spesielt meg. Det er ingen ting som mamma. Når vi er ute bland mye og nye folk så er det greit å se mamma hele tiden.

Skrevet

Ca 3,5 mnd.

Skrevet

Da hun var ca 6 uker sluttet hun å roe seg hos andre enn meg og slik er hun enda.

Skrevet

Jeg vet garantert at hun gjorde det ihvertfall da hun var 3.5 mnd gammel. Jeg var på besøk hos svigers, egentlig var det en familiesammenkomst. Jg hadde med min babyen. Jeg tenkte at jeg skulle hjelpe sv.mor på kjøkkenet, og overlot babyen hos de andre. så begynte hun å grine. De var ti stykker som en og en prøvde å roe ned henne. det gikk ikke. Hun stoppa i omtrent samme sekund hun kom tl meg, og sovna videre.

De andre fant det litt morsomt, og ville prøve igjen. en og en bærte henne, og hun tuta videre. Igjen roet seg med engang hun kom til meg.

Jeg tror babyene lukter, at her er det en bekjent trygg lukt, det ansiktet har jeg sett før, og den lukta har jeg lukta før. Her er det trygt å være

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...