Gå til innhold

Har vært på UL. Hjertet banker!!


SusyQ

Anbefalte innlegg

Akkurat kommet hjem fra innvendig UL, det var en utrolig rar og fin opplevelse. Så det lille hjertet banke og fikk til og med høre på slagene. Nå har jeg et fargebilde av den lille bønna som skal vokse til å bli barnet vårt. (Hvis alt går bra, bank i bordet.)

 

Er ikke så langt på vei som jeg trodde da. Fikk ny termin ni dager senere, men er fortsatt med her. Termin 31. august.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Det er så morsomt å se at det virkelig er noe der, og i tillegg så blir man litt beroliget av å se at den lille har det bra.

Jeg skal på tidlig UL på torsdag. Det er kun for min egen del. Jeg har vært, og er så dårlig at jeg synes det er greit å sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig beroligende å se at det er liv, ja. Og det er visst mindre sjanse for SA når man først har sett at fosteret har festet seg og at hjertet slår fint. Håper virkelig det stemmer. Spennende med UL torsdag. Lykke til! Alt står sikkert bra til med din lille spire og :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke utrolig å se? Hadde selv innvendig UL på fredag. Kan ikke beskrive hva jeg følte da jeg så det lille nurket og at hjertet slo. Er nå 8+2... Gleder meg masse, men er kjempenervøs for at noe skal skje. Håper på det beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og så koselig at du har fått hørt barnet ditt:-)

Har termin 11. august å e nu 9 uke på vei, men har vært litt plaga me å ha ondt i magen, akkurat som om det slit i litt fra den ene til den andre sia av magen. Kan æ da snakke med legen om å få en innvendig UL, vil jo så gjerna vette at alt står bra te der inne. E det legen som tar det???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om noen som får henvisning til tidlig UL av legen, men hvis ikke han gir deg det kan du gå privat. Det var det jeg gjorde, og det var veldig betyrggende. Koster rundt 1000 kroner i Oslo, men har sett det er billigere (ned i 500) i andre byer. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg også sett nurket mitt! Bitteliten med et hjerte som blinket i vill fart :o) Fikk utvendig UL, men så alt helt klart og fint! Fikk ikke noen utskrift da... det var litt skuffende.. Men nå vet jeg at alt er bra i hvert fall! Tror jeg skal betale for en UL før den ordinære... bare for å se en gang til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal og på ultralyd tirsdag 16 januar, gleder meg masse til dette.

Håper alt står bra til med spirå vår:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos privat gyn i går og fikk innvending ul. Og den lille knerten så veldig bra ut og hjertet banket flott. Fikk både høre hjertelyden og et bilde av nurket som bare er 13,3 mm. Det tilsvarer 7+4 på vei, altså tre dager mindre på vei enn utregnet fra siste mens.

Så nå kan jeg føle meg betrygget på at alt er i orden! var en smule nervøs før jeg skulle inn og tenke alle mulige rare tanker om at det kanskje var noe feil eller at det var flere der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...