Gå til innhold

åssen går det jenter??:)


Suss@ med 3 gutter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er også kvalm og trøtt, spesielt trøtt... Men det er vel prisen å betale det, da. Litt kjedelig å legge seg samtidig med velsa på 2 år, men sånn er det bare nå. Det blir vel bedre etter hvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er virkelig Trøtt. Nyter en deilig formiddag, skal ikke på jobb, men kurs til kvelden og i morra. Den største forskjellen på første og andre, er muligheten til å få sove....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i kjempe form..

så lenge jeg spiser ofte nok. :) Glemmer jeg maten, kommer kvalmen.

Har enda ikke følt meg trøtt eller slapp.

Håper det holder seg slik.. har nemlig en kjempe tøff jobb uke foran meg-.. og alt er jo hemmelig enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt trøtt, ja, men det kan jo også være fordi jeg har ranglet :-) Ellers merket jeg første antydning til å bli kvalm i stedet for sulten i dag (var slik sist jeg var gravid også - det gjelder å spise før en blir kvalm!), og våknet i natt med hovne fingre, så ringfingeren var sovnet p.g.a. at ringen strammet. Og så har jeg sommerfugler i magen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jer er i kjempe fin form, så er veldig glad for det!! Bare litt små menssmerter og kvalme på kvelden, men det varer så lite, så skal ikke klage :) håper bare alt står bra til der inni...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...