Gå til innhold

8 månder igjen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo så lang ventetid.......

Men sommeren går jo så raskt så dagen kommer nok brått på likevel :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff.. Jeg fikk en aldri så liten A-HA opplevelse pga innlegget ditt, jeg :)

Plutselig gikk det opp for meg at det bare er 5,5 mnd igjen for min del og den tiden kommer til å gå fryktelig for . .Grunnen til at jeg "huffer" er at jeg allerede er skikkelig nervøs :)

Skrevet

Var jo ikke meningen det da :)

Heldigvis har ikke nervøsiteten kommet til meg, men den kommer nok tidsnok.

Lykke til!

Skrevet

Hahaha den gjør nok det :)

Skrevet

Den gjør helt sikkert det, syntes jeg kjenner følelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...