Gå til innhold

hvor finner man kjærlighet? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann alle sammen!! :D

noen som har noen anelse om hvor det er gratis å komme i kontakt med andre som ønsker å finne seg en kjærlighet? og hvor det er gratis.

på forhånd takk for alle svar:)

håper også å høre om de som har funnet kjærligheten på nett.

Godt nytt år og STOOOOOOR ja en schæmpesværklem til alle:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har erfaring fra www.blink.no og www.nettby.no som ikke er direkte sjekkesider, men man kan likevel treffe hyggelige folk der. De vanlige tjenestene er gratis der og man klarer seg utmerket med det. Jeg fant min kjære på Blink for tre år siden og det er jeg svært glad for!

Skrevet

tusen takk for tipset:) det vet jeg. Men jeg tenkte på noe mer seriøst enn blink og nettby. Kjempe trivelig folk der og sånt, ikke noe ille ment.

Føler bare at det er for useriøst... er litt sånn skeptisk av meg.

Tenker på sider hvor alder og sivilstand osv er delt inn i grupper.

men takker alikevel:D

Skrevet

Tja, det vil alltid være mulig å treffe på useriøse folk uansett hvor du treffer dem ;) Det er mange frosker der ute...

Du får forsøke deg på www.q500.no da! ;)

Mitt beste tips er likevel at du ikke leter for intenst. De beste dukker opp når du er litt avslappet og ikke på sjekkern...

Gjest marie-s
Skrevet

Går du inn på sukker.no så får du i hvertfall vite hva andre er ute etter om det er forhold og barn eller bare en tilfeldig flørt, tar litt tid med regerstreringen, men det har jo alle der måttet gjennom.

Jeg har nettopp laget meg profil selv der, men jeg er skeptisk til stort sett alle som kan stå å tisse for tiden så jeg vet ikke.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...