Gjest -lilly- Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Snuppa mi på snart 6 mnd sover utrolig dårlig i senga si..... Mens på dagtid sover hun ute i vogna. Da sovner hun med en gang og sover tungt og leeenge (i motsetning til natta......). Er det farlig å la henne sove i bagen inne og i ullposen? Kan d bli for varmt? Hun elsker ullposen, og tror hun sover bedre med den tett rundt seg enn dyna.......
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Snuppa mi ligger i dunpose i vognbagen. Jeg lukker den bare opp slik at hun får god lufting rundt hodet, halsen og skuldrene når hun sover i den inne. Hun virker ikke for varm.
yasmina Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Det vil vel være vel varmt hvis du iallefall ikke har vindu åpent på full gap, har du det og lite klær så går det vel fint
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Ville ikke latt henne sove i den om natta nå som det er så varmt i været! Men selvflgelig, det kan jo være et alternativ . Husk at selves soverrommet blir litt tett og varmt med mor, far og barn om natta :-) (Viss dere har henne inne hos dere enda da) Kanskje du kan prøve å lage til noe, som "minner" henne om denne gode posen? :-)
Hoppetussa Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Spørs hvor du bor hen i landet. Hs sa at små barn kan sove ute nesten ned i 10 minus, selv om jeg synes det blir i drøyeste laget. Du bør sjekke at hun ikke er for varm i hvert fall, ta av henne et lag med klær, kanskje. Ei på barselgruppe gjør det samme(hun er legedatter, så det er kanskje ikke så farlig?) Jeg hadde ikke gjort det, for å si min perosnlige mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå