Gjest Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Oppdaget det først nå, perfekt, føler meg ofte litt ehh...gammel på feks. skravlesiden... Hei alle sammen, får presentere meg selv: Er 35 år . Har en gutt på snart 15 år og en liten søt tulle på 3 mnd. Storkoser meg med den lille og ønsker i øyeblikkket at permisjontiden aldri skal ta slutt...
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 heeei =0) gammel?? hvem??? her er vi unge,spreke oooog bare helt oss,hehehe velkommen hit =) er 35 jeg også,har 5 unger.den minste er 4mnd i dag.eldste er 18.og gjorde meg til mormor dagen før jeg selv fikk. mener jeg har "prata" med deg på bim?? uansett...her inne er "stedet" for oss (U)modne jenter =)) kos deg her inne.det gjør ivertrfall jeg =0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Velkommen inn hit - her er det flott å være!
Reveenka Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Hei, så hyggelig at flere vil være med oss! Vi har det veldig trivelig her inne, og har en artig tone med mye tøys og tull noen ganger - og så kan vi være alvorlige og ordentlige når det trengs også! Og jeg tror jeg har til gode å oppleve at vi er utrivelige og skarpe med hverandre? c",)
Natteravnen* Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Heisann, velkommen hit. har sjølv nesten samme alder på mine som du, 13 år og og 4,5 mnd. Veldig kjekt å få småfolk igjen, skulle hatt to års lønna permisjon vi! Koselig forum her, håper du trives, det er mange av oss.
dritgrei hei hei! Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Da er det her du hører til.... jeg har ikke bikka 30 enda jeg da, men jeg hører til her likevel syns jeg.... :-) velkommen hit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå