Gå til innhold

Annen dato for Holmsbu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut fra all aktiviteten her inne i helgen (når sover dere egentlig?) at det er lenge til juni... Det er klart vi kan finne en annen helg. I midten av mars er jeg selv i Thailand, men dere kan jo ringe og høre om det er ledig da. I april er det påske, så hvis det skal være april, må det vel bli etter påske. Jeg er enig i at det er lenge til juni :-D

Når skal det være bryllup for Snulder og Dritgrei da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen!!

Tror damene skal gifte seg 18. august hvis jeg ikke husker helt feil da :)

Skrevet

Du husker helt riktig!

Hvordan passer det med en av de to første helgene i mars da? Har dere reist ennå, eller rekker du å bli med da. Maud?

(Sover? Jeg sier til gubben på morgenkvisten at "det har vært sååå mye styr i natt, kan ikke jeg få sove litt nå?" Hehehe....)

Skrevet

Hehehehe, du er en skikkelig luring du Reveenka;-))

Skrevet

Når drar du til Thailand da Maud? Påsken er vel helt i starten av april, så vi kunne jo ta det litt ut i april dersom mars ikke passer folket? Morsomst visst flest mulig kan stille. Ronja du skal vel ut å reise i febr så slik sett er kanskje april best for begge dere Thailandsfarere? Hva med fred. 21. april...?

Skrevet

I mars får ikke jeg det til, men etter påske høres bra ut for meg. 21. april er vel en fin dato. Det er en lørdag så vidt jeg vet. Vil folk ha det fredag til lørdag eller lørdag til søndag?

Skrevet

Høres flott ut med den helgen:-)

Er ikke lørdag til søndag det vi får mest utbytte av da? For mange av oss jobber jo fredag og får evt ikke reist avgårde før kvelden. Og om noen ønsker en ekstra natt kan de jo heller booke seg inn på fredag til søndag.

Skrevet

Hehe.. nå får du det til å høres ut som om det er vi damene som skal gifte oss med hverandre.....

Skrevet

Strikkballen har meldt seg, og har lyst til å bli med:-))

Skrevet

Ja, hvor har Strikkballen vært egentlig???

Skrevet

Fikk en sms om at hun gjerne ville bli med, men at hun ikke har hatt så mye tid til å være inne her i det siste:-)

Skrevet

Yes!! Jeg har ikke arbeidshelg:-). Skal bare få deklarert at det ikke blir barnedåp i dk den helgen:-).

Når er det vi må svare sån helt sikkert om vi kan?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...