Gjest Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 etter litt "omrøring" av di små grå,så.... fant jeg ut.....at...... VI FEIRER 4MND I DAG !!!!!! hurra hurra =0) grattis til måka !! håper du slår til å lager storkalas,hihihi =0) her sover jubilanten ennå =))))
Gummelillan Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Gratulerer så mye til begge jubilantene! Og mammaene deres ;-)
phantomet Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Takk for gratulasjoner...og gratulerer så mye tilbake! *smiler* Måkegutten er fullt igang med å være en eksemplarisk liten tass som sover mer og mer om natten...Hurra!!! Og akkurat nå sover han ved siden av meg i sofaen, mens jeg taster... Men hvert sekund nå må jeg løfte ham opp og kle på ham. Vi skal til legen for å diskutere muligheten for oppdeling av vaksine... Har nemlig blitt nektet dette på HS denne runden, så da må jeg finne noen som er villig til å gjøre den ekstra jobben for oss.... Ha en strålende dag!! Her høljer det ned, og er grått og trist. Men en liten tur innom en hyggelig Cafe som selger verdens beste boller kunne jo være en fin feiring av 4 måneder etter legebesøket.... Klem klem
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 takk takk =) så han sover mer nå? det er bare deilig det =)) klompen her har vært på 4mnd kontroll.og nok en gang er han for tung=/......!? hs er smal i øya gitt...veide hele 7730g og var 61.5cm.liten og bollete,hehe.har jo prøvd å gi mindre melk i målene,men han blir så sinna.å grøten til kvelds hjelper litt.blir mindre melk det målet...men jeg vet jo at han krever sitt.blir jo litt lei meg når hs påpeker dette.... er over kurven,men jeg nekter å kalle han overvektig,som hun gjorde!!! så vi skal feire vi.men ekstra frukt i grøten til kvelds =) så kan hun sitte der å følge kurvene sine,hehehe... nei,han flater vel ut når han gidder å bevege seg mer =) kos deg med boller du,og så håper jeg legen din er mer villig enn hs din er =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå