Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 har en jenta fra et tidligere forhold,det har vært litt turbulent med ny sambo,han har aldri vært slem mot henne,han er humørsyk og det har vært noen uheldige episoder. Hun kom hjem fra sin pappa igår,og sa at hun ikke vil bo sammen med han mere. Blir veldig i tvil på hva jeg skal gjøre,vil jo for alt i verden at jenta mi skal ha det bra,og ja, jeg gjør hva som helst for henne. Skal jeg bare ta tingene mine å dra,eller hva????? vær så snill bare seriøse svar....
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Huff lei situasjon.... Det er selvsagt en grunn til at jenta di sier hun ikke vil bo sammen med han lenger, hvor gammel er hun ? Jeg kjenner jo ikke til hvordan dere har det og hvordan din samboer oppfører seg og er som person, men du bør ta en alvorlig prat med han.... Det er lett, og høres kanskje mest fornuftig ut å si at du må pakke og dra- barnet ditt er viktigst, men så enkelt er det sikkert ikke.. Snakker dere bra sammen du og samboeren din ? Han må jo tydeligvis forandre seg og skjerpe seg i forhold til humørsyken sin...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Det værste som finnes for et barn er og ikke føle seg ønsket i eget hjem. Hvorfor skal han la sin humørsyke gå ut over henne? Synes forresten det er KJEMPEFLOTT at du reagerer, ikke la samboeren din ødelegge din datter. Kanskje er han "slem" mot henne når du ikke er tilstede? Dette er vanskelig da, for man kan jo ikke flytte kun fordi datteren din sier det, men kan hun ikke bo mest hos sin far en stund? Jeg har selv en stefar som ikke er noe særlig, og han var kun slik når mamma ikke var tilstede, det ødela mye for meg siden mamma aldri trodde meg når jeg fortalte henne hvordan han var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå