Gå til innhold

Ul pris?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror det varierer litt, men her i Tønsberg har jeg undersøkt litt. Et sted (Nøtterøy ultralydinstitutt) koster det 750 kroner og på Volvat fikk jeg beskjed om at det koster rundt 830 - 840 kroner. Men det kan jo variere fra sted til sted. Skal på ekstra kontroll på sykehuset om 20 dager, i uke 12, så håper på ultralyd da;) Hvis det ikke blir noe da tar jeg en privat bare for å se at alt står bra til:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer visst veldig prisene på UL privat. Som Nettnett sier har de private UL-klinikker her i Tønsberg, men det er også 3D-ultralyd, så det er kanskje dyrere enn vanlig UL? Og så får en med CD med film av spira:o) Jeg ser de anbefaler å vente med 3D UL til etter ca uke 24 for best mulig resultat, så da skal ihvertfall jeg bestille time; blir spennende å se ansiktstrekk mens den håpefulle fortsatt er i magen:o) Tror de har startet eller straks skal åpne en ny UL-klinikk her i Tønsberg nå, med det nyeste innen 3D UL-utstyr. Gynekologen som starter denne er et meget sympatisk menneske, så dit skal jeg så fort jeg er over uke 24 gleder meg allerede! Flere som har tenkt på 3D UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Jeg skal på ultralyd på fredag og siden jeg har sett på disse sidene at det har kostet opp til 1000 kroner ringte jeg i dag for å høre. Det blir selvfølgelig veldig spennende, men jeg har ikke helt økonomi nå hvis det koster så mye... Men til min store overraskelse fikk jeg beskjed om at det kostet 100 kroner! Det er ikke en privat klinikk, men en gynekolog i Lillestrøm... Hvordan kan det være så stor forskjell? Jeg får vel kanskje bare være fornøyd. Kan jo selvølgelig være forskjell på hva du får i forhold til bilde/video o.l. Blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...