Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 er i uke 37 nå, får ikke til å ha så veldig mye sex. er rett og slett for trangt pluss at han kommer seg bare noen cm inn.... er det flere som har det slik? noen som vet hvorfor det blir slik?
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Vet ikke hvorfor det blir slik, men kan jo ha noe med at man ikke blir like våt lenger? Jeg føler oxo det er trangere å ha sex nå, selv om vi bruker glidemiddel, så hiver meg på her. Er like langt som deg.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 er i uke 39 og er kjempetrang hjeleper ikke med glidemiddel her i gården lengre nei..
Mamma til Tuva:) Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Er i uke 37 og trangt er det ikke,MEN "veien" har blitt kortere, føler jeg:) Trenger ikke glidemiddel,enda..
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 For trang, nei. glidemiddel, JA. pjur oljebasert er virkelig å anbefale. om du er tørr eller ikke. den gir god følelse. syntes det er vanskelig med stillinger, det som fungerer best for meg er å ligge på siden helt passiv. da for jeg ikke kynnere underves, det er mitt problem. for best inntregning er bakfra best, men blir fort sliten i armene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå