Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Møtte en fyr for et par år siden som jeg ble hodestups forelsket i. Han ville ikke binde seg, (som jeg ønsket) men ville heller ikke gi slipp. Kan ikke få både i pose og sekk så etter et halvt år sa jeg takk og farvel.. En tid senere tok han kontakt igjen, men da var jeg etablert i et nytt forhold og avviste han tvert da jeg antok ingenting var forandret. (Han sa sist at han anså det som lite sannsynlig at han ville binde seg de første fem årene.. Det som skjedde var da at han fikk en knekk. Han var ikke så intr i å binde seg, men de var visst verre at jeg fant en ny.. Og ja, jeg er fullt klar over den gamle gode: du vet ikke hva du har før du mister det... Jeg ble gravid med min nye, men forholdet hadde sine problemer. Dette visste min eks, og viste sin interesse gjennom hele svangerskapet mitt uten at jeg tok det så seriøst. Ungen ble født, forholdet tok slutt.. Etter en tid møtte jeg min eks igjen som stadig var like intressert og veldig rask med å si: Vi kan jo godt være kjærester, når han skjønte mine følelser ikke var døde. I neste setning sier han: men det at du har barn med en annen er et stort problem for meg, uten å ville utdype noe nærmere.. Sa som sant var at dersom han bare hadde villet binde seg første gangen så hadde jeg ikke hatt barn med en annen. Det var han som i utgangspunktet ikke ville binde seg. Jeg ga han et halvt år å "tenke på" før jeg konkluderte med at han ikke kunne velge og gikk selv. Han har visst hele tiden om svangerskapet og likevel vist interesse. Syns derfor ikke han er i posisjon nå til å klage over mitt høyt elskede barn.. Men hva er det som er problemet? At han bare vil ha egne barn med meg? At barnet er en evig påminnelse om at jeg har hatt sex med en annen? At han er tvunget til å forholde seg til min eks (dersom det skulle bli seriøst) ?????
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Ble du GRAVID også? Hva slags pappa er du egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå