Gå til innhold

P - pillen og sexlysten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd at sexlysten har forsvunnet ved p pillebruk eller bytte av p piller?? Går nå på yasmin piller, men hadde mye mere sexlyst før, så lurer på om d kan ha noe med p pillen jeg går på nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er det med mannen din, da, er han like kåt på deg som før? Hvis ikke, vil jo det også påvirke din egen sexlyst. Kan jo være noe annet enn pillen som gjør det, mener jeg.

Skrevet

jeg kuttet ut pilla og da fikk jeg lyst på sex..hadde NULL lyst før.......så det er nok noe i pilla her i gården ja..

Skrevet

Å ja, mister all lyst ut i brett nr 2, har prøvd mange forskjellige merker, nå går jeg på Minipilla, men det samme har skjedd.

Gikk på P-plaster en stund, det syntes jeg fungerte bedre, men kan hende det kan ha noe med å gjøre at jeg akkurat hadde truffet partneren min, og i utgangspunktet var litt mer kåt, hihi.

Skrevet

minster lysten, går på minipillen, kan si det slik at den virker. Blir i alle fall ikke barn av null sex.

Skrevet

Går på cerazette, og har veeeeldig sjelden lyst. Det er greit når vi først kommer i gang (det hørtes litt feil ut), men når jeg skjønner at mannen min har lyst, er det sjelden jeg er veldig "hypp".

Det var ikke sånn før jeg begynte på dem, så jeg tror det er pga pillene. Trøster meg med at jeg nok ikke kommer til å bruke dem stort mer enn et halvt år til, siden vi vil ha flere barn etterhvert. (Men ja, det er lenge).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...