Gå til innhold

forlatt av far under graviditet...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har opplevd at pappaen holdt seg unna mens dere gikk gravide, og så ønsket å komme tilbake etter at barnet var født?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke opplevd det selv nei..Men tror ikke det er så altfor uvanlig..

Mange gutter/menn blir svært usikre når de får beskjed om at dama er gravid..Og ikke alle takler det like bra..

 

Menn må ofte se ting med "egne øyne" for å forstå hva som skjer..

Så ikke umulig at han vil komme tilbake..

Men så er det jo ikke så bra og håpe på for mye heller..I tilfelle andre ting skulle oppstå..

 

Hva vil du selv da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble forlatt her ja, men har bare hatt platonisk og grei kontakt både før og etter fødsel. Nå vil jeg ikke ha ham lengre heller(men ville det da jeg gikk gravid og i barselstid..disse hormonene..sukk ;)! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde at faren stakk når jeg var gravid, og da ønsket jeg jo at han skaulle kmme tilbake, men skal si ting forandret seg etter at sønnen vår ble født. Etter det så kan jeg ikke skjønne hva jeg en gang såg i han, selv om han da mente det var best om vi ble sammen igjen....yeah right....ikke om han så var den siste mann på jorden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg og barnefar ble uvenner før jeg visste jeg var gravid, Beholdt barnet og fortalte han det. Han hatet meg, plaget meg, ville jeg skulle ta selvmord, abort....ja det meste.

Men etter hun var født ville han se henne.

 

Det var så som så med oppmøtet, men nå er hun 3 år og skal begynne å være der annenhver helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har opplevd akkurat det.

Han viste seg ikke mer enn 2 ganger under graviditeten, men på slutten ga han uttrykk for at han ikke var særlig stolt over oppførselen sin, og han var veldig klar på at han ønsket å være med på fødsel og være hos oss i tiden etter.

 

Han er en super pappa, og selv om det har skjedd mange kjipe ting mellom oss, har jeg valgt å svelge endel kameler for vår datters skyld. Vi har det koselig sammen alle tre nå, og han er som sagt en flott pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...