Gå til innhold

Lille Liam ble født en stille romjulsnatt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....det vil si mor var ikke stille.

Våknet av at vannet gikk natt til den 28/12....ble veldig overrasket, for det var tre dager til termin....31/12. Og jeg hadde regnet med å gå over tiden som med første mann. Redd ble jeg også.... Uansett...Denne fødselen tok både lengre og kortere tid en den forrige. Fra vannet gikk til Liam var ute tok det 22 timer, men det tok bare to timer fra vi kom på sykehuset siste gang, og de værste smertene kom...til han ble født. Vil ikke gå inn på detaljer, for fødselen sitter friskt i minne enda, og det var tøft. Sikkert fordi jeg forventet meg at det skulle gå lettere denne gangen....jeg tror forskjellen lå i at jeg var mer tilstede nå. Tenkte masse under pressingen og før. Klarte meg bare med lystgass denne gangen også, men det var like før jeg skrek etter noe annet. Noe som overrasket meg var at da jeg fødte førstemann lagde jeg ikke en lyd, denne gangen klarte jeg ikke la vær å brøøøøle. Noe som ble litt pinlig i etterkant he he.

Nå koser vi oss hjemme, og 4 åringen er en stolt, snill og omsorgsfull storebror. Liam sover masse, men vi er ikke helt i gang med amming. Det gikk litt i stå på sykehuset, og jeg gråt og gråt og gråt over at jeg ikke fikk det til. Ting tar tid, og det gjelder også rutiner....men her tar vi alt med knusende ro :-)

Takk for meg....Jeg fulgt med på dere, selv om jeg ikke har vært så aktiv selv.

Lykke til alle sammen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere masse:-)

Skrevet

Glemte å legge til at han ble født den 29/12 kl.01.03. Han veide 3750gr, og var 50 cm lang....og aldeles nydelig :-)

Skrevet

;-) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...