Gå til innhold

I dag har jeg mottatt en gave...


Anbefalte innlegg

Skrevet

så stor at jeg kjenner etterdønningene enda!*smiler*

Denne gaven var en intens musikalsk gave. Gitt av Dritgrei og hennes kvartett...og gitt med innlevelse, kjærlighet og intensitet som man sjelden opplever maken til!!!

Det var en litt nervøs og ydmyk Dritgrei jeg snakket med før konserten, men da det hele satte i sving var det ikke mye tilbakeholdenhet å spore...

 

oioioi som den jenta kan synge!!!

 

Vi var to dib damer som satt på tredje rad i kirken, og vi snufset og klappet om hverandre...for det var virkelig en opplevelse som trengte langt inn i sjelen! Og med Dritgreis soloer som høydepunkt var det fritt frem for tårene...

 

Ved neste anledning anbefaler jeg dere alle å la dere bli henført av livsgleden og sangen til vår fine gode Dritgrei hei hei!!!

 

Tusen takk min venn, for den fantastiske gaven du gav oss idag!

 

Klem klem

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan si det litt mer poetisk du ;-) Henger meg med på heiinga her også jeg. Dette var stort. Fortalte Gummismannen at neste gang hun holder konsert skal også han være med for dette ønsker jeg å dele med de jeg er glad i!

Skrevet

nå har jeg lest begge trådene deres....å ja...jeg vil også høre dritgrei synge.men her kommer hun vel ikke...på gokkolandet.

hadde en fin opplevelse på konsert før jul.den sitter ennå i.var 8stk med stemmer som ikke kan beskrives.

jeg føler nesten at jeg kan høre dritgrei synge,hehe.dere beskriver det så fint =) jeg må bare si at dere er heldige som fikk denne fine konserten i øret,og så gratulerer jeg snille dritgrei for vell gjennomført konsert,som gikk rett i hjertet på modne mammaer her inne =)

så til slutt vil jeg si....jeg misunner dere den konserten jeg....

Skrevet

Jeg bare visste det!!!

 

At det kom til å bli en herlig opplevelse og at dritgreijenta er kjempeflink til synge og gi til andre og at de andre også er flinke og at det er fin musikk og at hjertene ble varme og glade og at alle vi som ikke var der, kom til å bli misunnelige og VIL KOMME NESTE GANG!!!

Leste Gummelillans mld i går kveld og så konserten levende for meg :)

 

Herlig, dritgrei!!!

Klem klem!!!

Skrevet

Ja, synd at du ikke fikk barnevakt. Flott musikkopplevelse! en av de beste jeg har hatt på aldri så laaaaaang tid. Hadde en litt slitsom natt i natt med syke unger men midt oppe i alt kaoset måtte jeg bare smile for meg selv for jeg hørte fortsatt Dritgreis stemme inne i hodet mitt. Og da ble alt godt ;-)))))

Skrevet

Ja, kjempesynd!! Pappaen var dessverre på jobb hele helgen og jeg "brukte opp" den ene ledige barnevakten på lørdagen...

 

Musikk kan kurere det meste! Håper det blir flere anledninger snart :)

Skrevet

Dytt! For nå vet jeg at sangfulglen er på nett igjen ;-)

Skrevet

og jeg blir bare rar... men det var veldig veldig kosleig at dere var der! jeg er i grunnen litt nervøs enda...

 

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...