Gå til innhold

Noen som har fått vann/hevelser i ansiktet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vann i fingrene for noen dager siden,vondt å bøye de og slikt,og vann i beina har jeg hatt en måneds tid. Men i dag har jeg fått skikkelig hevelse i leppene! og litt under øynene.

Regner med at dette er vann. Flere som har det slik?

Er i uke 34.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en god del vann i hele kroppen, men heldigvis ikke like mye som med førstemann. Kan vel si at hele ansiktet mitt bærer preg av vann, og nesen min ser ut som lykketroll nese!! :/

Sist var fingrene mine som sprengte pølsesnabber, og knokler hadde jeg ikke oppå hånden. Da hadde jeg sånn babyhånd, med hull ned mot knoklene.. Hehe..

Skrevet

Ikke hatt problemer med hoven i ansiktet. Har ikke lagt merke til noe endring nå heller (men jeg ser meg selv i speilet hver dag), men andresier jeg er blitt rundere i ansiket, såkalt fødefjes?. Ikke så rart, 9 dager til termin.

Skrevet

JA, har dobbelt så stor nese og poser under øynene, og skikkelig hevelse mellom øyenbrynene. Leppene er også hovne, ser ikke tennene mine når jeg smiler lengre. Har kjøpt to str. større i sko som jeg har brukt siden i høst, det er såvidt jeg kommer nedi de nå. Skal bli fint å få kroppen og ansiktet sitt tilbake til det normale.

Skrevet

Ja, jeg har i følge min (kvinnelige) lege fått Pamela Andersson/Angelina Jolie lepper... Har 2 i ødemer - fikk først vann i fingrene og beina, og nå i ansiktet. Legen kalte det også fødeansikt, så håper det stemmer, siden jeg kun har 10 dager igjen til termin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...