Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Hipp hurra for vel overstått bursdag:-))) Håper du hadde en fin dag, på samme dag som min niese:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. januar 2007 Mente selvfølgelig Gla-mor!!!!! Men du er sikkert glad også du;-)))
Gla-mor Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Tusen takk! Hadde ikke tenkt å feire dagen (alle disse årene mellom 40 og 50 er vel ikke så mye å rope hurra for :-D), men så troppet store deler av familien min opp. Det ble pizza og mange pakker... Hurra for pakker nå like etter jul. Og så er det snart morsdag også!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2007 Så moro da!!! Og du, tenkte at siden kjært barn har mange navn, så kan du jo bare bruke Glamour også du;-))
Karomamma Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Happy Birthday til Gla-mor på etterskudd!! Bursdagsklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå