Gå til innhold

Glad-mor!!!


Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hipp hurra for vel overstått bursdag:-)))

 

Håper du hadde en fin dag, på samme dag som min niese:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente selvfølgelig Gla-mor!!!!! Men du er sikkert glad også du;-)))

Skrevet

Tusen takk! Hadde ikke tenkt å feire dagen (alle disse årene mellom 40 og 50 er vel ikke så mye å rope hurra for :-D), men så troppet store deler av familien min opp. Det ble pizza og mange pakker... Hurra for pakker nå like etter jul. Og så er det snart morsdag også!

Skrevet

Så moro da!!!

 

Og du, tenkte at siden kjært barn har mange navn, så kan du jo bare bruke Glamour også du;-))

 

Skrevet

Happy Birthday til Gla-mor på etterskudd!!

Bursdagsklem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...