Gå til innhold

Stakkars, stakkars Theodor


temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Han har vært syk i flere dager nå, lille mammas gutt!!! Mellom 40 og 41 i feber natt til lørdag, rett under 40 hele lørdagen... Vi dro på legevakta i går kveld og fikk bekreftet halsbetennelse av en pilletrilledoktor som var sur... Vi hørte ikke på han, og i dag er heldigvis Theodor mye bedre. (Ringte Klættis som var enig med oss i å se det an litt) Fremdeles feber, men ikke så høy... Og nå kjenner trollemor igjen gutten sin!!!! Og da blir mamma'n glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at han er bedre idag!!!

Det er vi glad for, helt uten at pilletrilledoktoren har fått viljen sin og tullet med Theos immunforsvar - det funker nemlig helt flott på egen hånd det ;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh. stakkers Theodor. Så flott at han er på bedringens vei, uten piller. Får lit vondt av deg også jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel få ting som gjør oss mammaer gladere enn når de perfekte småtrollene våre endelig blir friske og seg selv igjen etter at de har vært syke. Håper det verste er over nå og at resten av 2007 blir temmelig smertefritt for Theodor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring til gutten din!

 

Her har vi også slitt med høy feber og jeg må innrømme at jeg sliter med å sove når en syk liten unge ligger ved siden av meg. Håper vi er over det verste nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...