Gå til innhold

pris på musikk i kirken og på bryllupsfesten?


321

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi betalte 1500 til hun som sang under vielsen (tre sanger alene, og med alle sammen på to salmer).

DJ på festen betalte vi 4300 for. Anbefaler dj på det varmeste. Helt vannvittig flink og skapte en kjempestemning:))))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal betale 1500,- for 2 solister i kirken, som skal synge en sang. Oxo skal vi betale 6000,- for en duo som skal spille på festen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol

Vi betaler ingen ting for sang i kirka, har en kompis som tar med seg ei venninde og synger for oss.

 

På festen kommer det på 4000 for DJ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg er litt gammeldags av meg, MEN jeg skal nå iallefall ha LIVE musikk på brylluppsfesten. Normalt sett koster jo dette MYE. MEN, det er verdt det. Må vite at en får bra greier da.....

Duo ca.6000 kr.

5 manns ca.12000 kr.

Men dette er penegr vi kommer til å Bruke på dette uansett. Det er verdt det. Blir så fjortis og rart med DJ, uff ja, mne har man ike pengr til band så....ja da får DJ duge, men vi har satt av penegr til det punktum.

Er snakk om "danseband" men ikke vikingarnamusikk.... Robbie Williams, gamle slagere, 70-80-90 talls musikk. Blir knallbra. LIVEMUSIKK ER BEST...ikke tenk på noe annet :-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...