Gå til innhold

Voksne førstegangsmammaer Oslo øst


En fra før

Anbefalte innlegg

Jeg prøver med dette å få til et litt "spisset" treff, da jeg blir stresset av tanken på 100 blivende mammaer av alle slag på ett sted ; - )

Jeg er 33 år, blivende mamma for første gang, nøktern og jordnær i forhold til det hele, men økende entusiastisk etterhvert som graviditeten blir mer og mer virkelig. Jeg er godt fornøyd med jobben min og det å være en del av et spennende arbeidsmiljø, og er ikke udelt positiv til tanken på å skulle være hjemme et år. Jeg tror det vil være flott å ha noen å dele erfaringer med over en latte på Løkka både før og etter at barnet er kommet. Trening med og uten baby står også på aktivitetslisten; ønsker å komme i form så fort som mulig.

 

Da håper jeg det ikke var sært nok til å ekskludere alle : - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er 35 år og førstegangsmamma, og har sett etter om det er noen tilsvarende treff (for litt mer "modne" mammaer, og som du sier, kan bli litt vel mange på en del av de andre treffene). Bor i Oppegård, men jobber i sentrum, så blir gjerne med på treff i Oslo. Har forresten termin 4. mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig! Håper det er flere i vårt segment som melder sin interesse. Jeg har forøvrig termin 18.mai og begynner å få stor mage : - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Var så vidt inne på 1. gangsdebatten, og ser at det er planlagt et treff for 30+ den 25. januar. Men, tror at de fleste har termin om ikke så altfor lenge. Jeg kan legge ut et innlegg der for å høre (kanskje mer respons der). Hadde vært fint å få med førstegangsmammaer som har termin rundt "vår tid" (april, mai, juni).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en voksen mamma men er gravid med nr 2. Har termin 4 mai. Bor utenfor Oslo men jobber i sentrum.

 

Kan en sosial 2.gangsmamma slenge seg med... : -)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Coscos!

 

Ja det var artig! Skal du ha gutt eller jente?

 

Som du ser av mitt nick så skal jeg ha en gutt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en liten gutt på meg også :) Har vært på ultralyd igjen i dag, han turnet rundt så det var vanskelig å se det med en gang, men etterhvert så kunne legen finne et klart og tydelig bilde. Samme så vi på ordinær UL, så nå er vi ganske sikre. Hvor skal du føde? Jeg har fått plass på Riksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra artig at vi begge skal ha gutter også da :-)

 

Min lillegutt turner for tiden han også I perioder på dagen er han ganske så aktiv - andre ganger ligger han tydeligvis å slapper av før han hiver seg rundt igjen. Morro!!

 

Jeg har fått tildelt fødeplass på Ullevåll. Fikk også min første på ullevåll. Veldig fornøyd sist og valgte derfor ullevåll igjen. Hørt mye bra om riksen også!

 

Har du tenkt noe på navn da?

Jeg har kommet frem til 2 akkurat å - Kristian eller Mathias. Klarer ikke helt å bestemme meg... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei, Har vært borte en stund og ser at vi np er hele 3 voksne mammaer som vil treffes ; - ) Hadde du noe respons på det innlegget ditt? Ellers skal jeg også ha en liten gutt : - )

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Caelb73.

 

Vi er en gjeng inne på forumet Gravide i moden alder som hadde vårt første treff i forrige uke. D var kjempekoslig og vi var 7 stk som møtte oppo. Vi har planer om å dra i gang et nytt treff om ikke så altfor lenge. Hadde vært koselig om du slengte deg med oss. Du er hjertelig velkommen!

 

Når har du termin forresten? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Caelb73!

 

Nå har vi på gravid moden alder avtalt nytt treff tirsdag 13. februar kl 16.00 på Fridays på Aker Brygge. Hadde vært hyggelig om du (og evt. flere som leser dette) har lyst til å bli med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg blir gjerne med den 13.februar. Jeg har termin 18.mai, får håpe jeg klarer å styre unna den 17. ; - ) Vet du om "Lilleprins i magen" har meldt seg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Caelb73.

"Lilleprins i magen" har meldt sin ankomst på treffet på Fridays, Aker Brygge på tirsdag 13., så hun kommer!

Du finner tråden på denne samlingen her:http://www.barnimagen.com/forum/thread/8040990

Ser ut til at klokkeslettet er flyttet fra 16.00 til 17.00.

Coscos skal bestille bord, så jeg regner med at hun kommer tilbake med en forespørsel på hvor mange som kommer på "gravid i moden alder"-sidene når det nærmer seg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...