Gå til innhold

venter ennå på pappen som skulle komme.

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag ble min lille engel 1år.. jeeeeiii!!

har hatt selskap og alt,og den fine pappen som skulle komme

i dag da,vel selskapet sluttet for ca 2-3timer siden og dena ikke tegn på faren.

trist..

for min del trenger han ikke komme, for det handler ikke om meg. men sønnen hans som ble 1år i dag..

takk gud for han er så liten og ikke forstår noe særilg av dette pappa greiene,og hadde blitt skuffa for pappa ikke kom som han sa.

sont....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pappaen til vesla mi kom heller ikke i 1-årsdagen, å det var fordi han var muggen på meg. Jaja, slapp det sure trynet hans der da hvertfall.

Men mora og broren hans kom da så det var jo koselig at noen fra hans familie var der :)

Skrevet

ja noen fra hans familie var også her i dag..

men han hadde nok bakrus...siden han alsri dukket opp.

stakkarsen.. hehe sant vel...

Skrevet

huff....leit å lese slikt. Tenker bare at det var sannelig bra at sønnen deres ikke er større, for det ville vært værre.

Gratulerer med sønnens bursdag iallefall!

Skrevet

jeg vet akkurat hva du mener, jeg er neimen ikke sikker på o barefaren kan klokka. han kommer aldri tidsnok.. er også glad at datteren min ikke fostår enda.men håper han forandrer seg. og hvis ikke gruer jeg meg masse til å måtte trøste snuppa mi.

hva skal man gjøre med sånne..

Skrevet

ja ikke sant..

blir lei når jeg tenker på at jeg mest sansynlig må sitte gang på gang og forklare pappa ikke kunne komme fordi...

men håper jo d ordner seg tilsutt da..

han har sine perioder da han kommer innom, men det er et par månder stopp mellom hver gang han får det for seg..

men vist ikke står jeg rett bak sønnen min og kommer til og ta i mot han med store åpne armer hver gang han skulle inse pappa ikke kommer i dag heller.

men som sakt håper jo alt ordner seg..

Skrevet

Har et forslag, Ikke fortell barna deres om pappaene kommer eller ikke, da slipper dere skuffelsen og barnet kan heller bli positivt overraska :)

Fedre som ikke stiller opp er no shit, men sånn er noen fedre, la heller barna være uvitende om fedrene kommer eller ikke, bedre at de blir glade over å se dem, enn at de skal gråte seg i søvn fordi pappa ikke kom... eller hva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...