Gå til innhold

I morgen har Knerten vært hos oss i 11mnd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg sitter her og lurer på hvor den tiden ble av...

Jeg ville jo at han skulle være baby leeeeeeeeeeeenge. Men det ser ikke ut til at han ønsker det for seg selv.

Han vil bli stor, stor, sånn som Storebror.

Men han er deilig da, selvom han ikke er noen liten baby lenger. Men en liten oppdagelsesreisende.....som gjerne vil vite alt om både pc, dvd, videospiller, cdspiller og andre ting som han egentlig ikke får lov til å holde på med.

Ja,ja han blir vel som pappa`n og Storebror, de elsker duppeditter og andre tekniske ting...

Men det er vel sånn det er å være gutte mamma?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-og i morgen har vår knert vært hos oss i 7 mnd. Han er kjempestor og smiler til oss med mange tenner både oppe og nede. Vår lille gutteknert er også gutt, uten tvil; han mæler rangler inn i sprinklene på lekegrinda, plasker i badekaret så storesøster på snart tre blir fortvilet og han skal pirke på alt! -ogprøv ikke å tilby et nusselig kosedyr,- nei han skal leke med ting som bråker...Ellers er han en vidundelig lugn og vennllig liten fyr.

Vi får glede oss over at de vokser og utvikler seg,- og så får vi ta en ekstra pust i bakken i morgen og jubilere litt!!

Skrevet

Ja kanskje det kvalifiserer til kake og kaffe.

Jeg har en gutte-gutt jeg også, det er fryktelig mye lyd. Men han er så deilig, og han fotfølger Storebror ved hver anledning. Så det er tydeligvis den store helten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...