Gummelillan Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Jeg har vært på konsert i kveld og det var bare helt rått! Bare så dere vet det så synger vår alles kjære Dritgrei bare helt utrolig vakkert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Egentlig er det vanskelig å beskrive det, men hele konserten var nyyyyyyydelig. Dritgrei er ikke alene da, men synger sammen med 3 andre og de hadde en masse flotte sanger. De fikk meg til å smile og le, men også felle en masse tårer over nydelige tekster og helt utrolige stemmer. Og flinkest av alle; DRITGREI!!!!!! Jeg bøyer meg i støvet, Dritgrei!!!!
Gummelillan Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2007 Veldig gøy, vakkert, fantastisk, spirituelt, sart, skjønt, sensasjonelt.... Tom for ord! Hun er bare helt utrolig! Og mer beskjeden forhåndsomtale har jeg sjeldent vært vitne til?! Tror jeg må melde meg til tjeneste som PR-sjef!!!! For dette burde enda flere ha fått med seg, helt klart! 4 stykker som synger og har det gøy sammen....? Hæh, det er sånn jeg kan si om et vorspiel med jentejuntaen det. Gjengen til Dritgrei var bare så utrolig flinke at gåsehuden fikk hårene til å reise seg på meg og tårene til å trille! Vakkert, vakkert, vakkert!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Å, så herlig da!!! Skulle så gjerne vært der og smilt, ledd og grått noen tårer sammen med dere, men det fikk jeg dessverre ikke gjort. Vært hos søsteren min ikveld og hun er så dårlig. Og nå har legen sagt at hun bør flytte ut av den nye leiligheten da det er altfor fuktig i betongveggene ennå. Hun bor i et nybygget murhus og det er nok gjort en dårlig jobb av byggfirmaet, og alle som er innom leiligheten i et par timer, snufser og hoster når de går ut igjen. Pga dette har hun utviklet kraftig astma og legen mente at det er grunnen til dårlig pust, og ikke selve kreften! Så nå har vi jobbet som helter med å kontakte diverse mennesker for å finne en fin, innflytningsklar og passe leilighet som er tørr! Venter på en tlf nå, og krysser fingrene for at det ordner seg for henne nå. Så er det pån igjen med flytting etc, uansett er det verdt forsøket!!! Men kan se for meg hvor fin konserten var og MÅ få oppleve dritgrei on stage en dag, det skal jeg!!!
Gummelillan Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2007 Tenkte faktisk på både deg og søsteren din under konserten jeg! For det var så mange nydelige sanger for oss som har litt mye oppe i hodet til tider.. Og så var det noen veldig fengende sanger hvor det helt klart hadde passet fint med en liten dans i midtgangen altså ;-) Og Dritgrei er bare rå! Hun var stjernen blandt de og den stemmeprakten den damen har er bare helt utrolig. Sang Det finns makt i de foldede hender så nydelig at jeg omtrent hulket! Og veeeeldig mange andre fine..
phantomet Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Jeg bare bekrefter det som Gummis forteller her!! Og har selv skrevet noen ord i en annen tråd! Vi må helt klart på flere konserter Gummis...morsomt å se at du reagerte på de samme stedene som jeg gjorde!! *ler* Tror vi fikk oss en sjelelig innspøytning i kveld min venn! Og kanskje det var nettopp det vi trengte....?
Gummelillan Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2007 Tror nok det. Traff meg så til de grader midt i hjertet... ;-) Glad for at jeg har fått bli kjent med både deg og Dritgrei, jeg!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. januar 2007 #8 Skrevet 7. januar 2007 ,,,,,og da satt jeg her og hulket.............i ren glede over at dere har hatt en sjelelig reise og at søster nå får en flott leilighet av verdens snilleste venn av oss. Englene danser på jorden og:-)))
Ronja65 Skrevet 8. januar 2007 #9 Skrevet 8. januar 2007 Høres ut som en topp konsert. Så flott at dere var der og hørte på:-) Gratulerer drittgrei, med en super konsert:-) Får håpe at det ordner seg for din søster attpåklatten? Det er helt utrolig at det bygges så mye fusk for tiden. Synd at det skjer en som allerede er syk og trenger ro. Hun er heldig din søster for en fantastisk familie rundt seg:-)
Karomamma Skrevet 8. januar 2007 #10 Skrevet 8. januar 2007 Tenkte det ble en fin opplevelse Og til deg Klatten - en stor stor klem igjen!!!
Gummelillan Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. januar 2007 Så godt at det ordnet seg for Klattensøstra! Snill venn ja, men sikkert akkurat hva dere fortjener! Håper nå pusten letter og dagene blir litt bedre. Selv om dere ikke har all verdens ekstra energi akkurat nå tror jeg at jeg vil anbefale dere å gå på selger av fuktleiligheten for erstatning for ekstrautgifter. Sjekk rettshjelpsdekningen på hjem/innboforsikringen hvis dere ikke orker styret selv..
Gummelillan Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. januar 2007 Å dytt!!!! Takk for en utrolig opplevelse i går Dritgrei! Du er bare helt utrolig!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 8. januar 2007 #13 Skrevet 8. januar 2007 så snill så snill..... og jeg er ikke så god på hva man skal si da.... hmmm - jeg blir fire år og rød i fjeset, men takk! Det var så fint å ha dere der begge to, både deg gummelure, og phantom of the opera (... det der med PR kan du godt få hjelpe med for det er jammen meg en drittjobb... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå