Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Er det noen her inne som har fått barn uten at det var "planlagt". Med en mann man ikke kjente ordentlig før de ble gravid.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 ja... ble misbrukt!!!! men har verdens fineste unge likevell:)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Ja jeg ble gravid faktisk andre eller tredje gangen vi møttes Vi fortsatte å holde på en stund før jeg fant ut at jeg var gravid. Da ble vi uvenner fordi han ville jeg skulle ta abort. Men ble venner igjen mot midten av svangerskapet, å vi holdt på å bli sammen før det skjærte seg igjen. Noen dager før jeg fødte ble vi venner igjen, å han ble med på fødselen. Ville egentlig ha med ei venninne eller mammaen min siden jeg ikke kjente han så godt, men ville ikke nekte han. Så prøvde vi å bo sammen noen uker etter babyen ble født, men det funket ikke rett og slett. Føler fremdeles at jeg ikke kjenner mannen så veldig godt.
michelinn Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Min historie er også veldig lik til du over.. Faren ville selvsagt at jeg skulle ta abort, og var ik akkurat snill med meg i løpet av svangerskapet. Likevel ville han bli med på fødselsen selv om vi da ikke var helt på talefot. Han var likevel til stede på fødselen. Føler at faren ser bare på meg som en mamma, og en person som er til for å ødelegge livet hans. Og ting er veldig overfladisk. Har uansett fått verdens herligste gutt -men forholdet til faren gjør meg ganske utslitt... Gutten min ble født i September, og jeg veit fortsatt ikke hvordan jeg skal forholde meg til ting... Ja, dette ble veldig rotete skrevet! Beklager... He,he...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 Han var ikke så snill mot meg han heller. Eller han slo meg to ganger. En gang før jeg visste at jeg var gravid(var kanskje 4-5uker på vei) pga at jeg ikke ga han nok oppmerksomhet på en fest. Andre gangen var hjemme i senga hans å jeg var 7mnd på vei, sa til han at jeg ikke likte at vennene hans hang så mye hos han å røyka hasj inne. Å da ble han sur, så han slo meg. Husker at jeg ikke gråt engang, ville kjøre hjem, men det var midt på svarte natta å jeg turte ikke dra.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Uff... Det hørtes ik ut som du siste har hatt det så greit! Den mannen virker jo farlig! Har han kontakt med barnet nå?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 Han har ADHD så mye av oppførselen hans kan "unnskyldes" med det. Han har kontakt med barnet ja, men nå under samvær. Tror ikke han er direkte farlig, men at det kan snæppe for han om han er beruset å ikke får vilja si.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #8 Skrevet 7. januar 2007 mente under tilsyn, ikke samvær. ble litt feil det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå