Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Jeg er førskolelærer og jobber i bhg. Er hjemme nå da:=)
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 jeg er allmennlærer, og jobber i skole er også hjemme nå......
Monika m/1 stor gutt og 1 baby Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Jeg er sykepleier. Er i permisjon til midten av februar.
#Ariadne# Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 jeg er sykepleierstudent. Jobber med avrusning naar jeg har tid til overs. ikke saa ofte med andre ord. he he
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Jeg jobber som assistent på sykehjem! Var ferdig med permisjon i slutten av des
C&M&H Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Jeg er sosionom og jobber på et sosialkontor i Oslo
Bellinda Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 Jeg jobber med kursing av langtidsledige innvandrerkvinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå