pingu-72 Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Vi pakker ham godt inn i ullteppe og har dyne over, men jeg er så redd for at han skal få teppet eller dyna over ansiktet i løpet av natten at vi passer på at de ikke går høyere opp en under armene hans. Men da blir han jo lett kald på brystet, så jeg lurer på om jeg må begynne å ha på ham en jakke på natten. Han er nesten 6 uker Hva gjør dere andre?
pandabjørn Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Jeg pakket aldri Sander så godt inn som du gjør HI. det må vel holde mere nok med pysjamas og dyne over vel? hvis ikke dere ligger med vinduet på vid gap??
Sentralstøvsugeren Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Selma er nesten 7 uker. Hun ligger på saueskinnet sitt om natten, har på henne en kortarmet body også pyjamas. Pakker på henne teppe og dyne. Hun kjennes god og varm ut da. Det eneste jeg føler hun kan bli kald på er fingrene - så det hender jeg tar på henne votter også.
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Hun ligger på almmeskinn, med ullteppe og dyne over i pysj. Ullteppe pga at hun sparker dynen av, det gjør hun ikke med teppe. Pakker hun aldri inn, men har hatt en sånn "hestesko" rundt hodet hennes helt til nå. Trener på å slutte nå... Ca.20 grader på rommet hennes.
luana Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 Jeg har på han pysj , han sover på lammeskinn og jeg pakker han godt inn iet ullteppe. Dynen sparker han bare av. Han holder seg god og varm med det
Guttemamma til tusen :) Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 før pakka jeg inn poden slik du gjør..men han ble alt for varm.. våkna mange ganger om natta.. nå sover han kun i body men dyna over seg.. er god og varm inni dyna, og kjølig i kinnene..og han nyyter det:) Hvis du er bekymra over han blir for kald så kan du ta på han ei tynn lue! vi har foresten 18 grader på rommet!
Sentralstøvsugeren Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 Jeg har nok ikke det varmere enn 14 grader eller noe....
solastråler Skrevet 7. januar 2007 #8 Skrevet 7. januar 2007 Tutta mi er snart 5 mnd. Jeg begynt med å legge henne på en dun dyne og en ny dyne opp på seg, men hun er som brødrene sine og sparker av seg dyna, så jeg kjøpte en slik baby pose og puttet henne i den og en dyne over, da er hun fri med armene, men klarer ikke å sparke av seg dyna. da jeg begynte med posen så sov hun mye bedre om natten. så det er helt klart at når de er varme sover de godt
~mamma~ Skrevet 7. januar 2007 #9 Skrevet 7. januar 2007 Ullpysjamas og dundyne + hun liggger på lammeskinn. 17-19 grader i rommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå