humørsvingningen Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Hjertelig tusen takk til svigermor som greide det. Hvem er det som går på besøk til sønnen og hans høygravide forlovede pottesur, og bare for å klage? Så gikk hun opp på loftet og begynte å mure på pipen vår, forloveden min gikk og la seg fordi han ikke hadde sovet i natt, og der satt jeg igjen med skyldfølelse fordi jeg ikke orket å gjøre noe på loftet i dag. Får angst av damen når hun er i slikt humør, og er trøtt og sliten med 16 dager til termin, så jeg begynte å gråte og hyperventilere da hun var gått opp igjen etter å ha vært nede og kjeftet fordi typen sov og hun måtte blande sement selv. Typen våknet og hjalp meg å roe meg ned, og sa til sin mor at vi skulle sove eller noe slikt. Fikk roet meg, men sov ikke noe godt, for jeg våknet flere ganger av dunking og bråk på loftet. Og en gang av at hun dundret på døren og sa at vi godt kunne svare henne. Nå er hun heldigvis gått, men det tok en stund fra det ble stille til jeg turde å stå opp og gå ut og tisse. Nå har jeg ont i magen og er små kvalm. Forloveden sover fremdeles. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Problemet er at svigermor eier huset vi bor i, så hun kommer og går akurat som hun vil. Og jeg tør jo ikke si noe heller. Måtte bare få det ut.
Mille-k Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Uff da, for en ufølsom svigermor. Leier dere hos henne? Isåfall har hun ingen rett til å komme å gå som hun vil, er ikke akkurat normalt ved utenom familiære forhold.. Synest typen din burde si ifra til henne. Ikke kult å ha svigerk\mor løpende i dørene med en baby i hus. Si ifra hvordan dere vil ha det før den kommer.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Du har min store medfølelse!!!!! Vi har akkurat flytta inn i nytt hus før jul, og svigermor feira jula her sammen med oss. Syntes det var kjempetungt, og en ekstra belastning på slutten av svangerskapet. Det siste hun sa før hun dro var at hun tenkte å komme på besøk en gang til før termin. Hun bor en times kjøring unna og siden hun er usikker på vinterføret kommer hun gjerne å sover over noen dager når hun først tar turen. Kunne bli for mye da jeg var sprek og, men nå er det slitsom å ikke klare å holde på vertinnerollen når hun kommer på "besøk". Før kunne jeg sette foten ned å stoppe henne i klesvasken min å si at jeg vasker trusene mine selv, men nå er hun liksom litt kjappere enn meg og jeg blir fullstendig umyndigjort. ( har bekkenløsning) Kanskje ikke rette tiden for noen av dere å ta et oppgjør om besøksregler i følge leieavtalen, men kan jo være greit å ta en generell prat om at eventuelle oppussing etc kanskje kan vente eller times nå når dere trenger hvile til den store dagen. Rart det der med svigermødre og svigerdøtre. Har en merkelig tendens til å trykke på de rette knappene. Lykke til!
Mamman til M&E Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Høres ut som om du har en noe merkelig svigermor, stakkars deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå