Gå til innhold

Da har jeg også født :)


Lystpåentiljeg

Anbefalte innlegg

Gutten vår kom til verden for tre dager siden, og er en nydelig liten gutt. Fødselen ble annet enn jeg hadde tenkt meg, men nå som han er ute blir ting glemt.

 

Ble en helt annen fødsel enn jeg hadde ventet meg. Alt gikk for fort, hadde null kontroll, 5 som sto over meg og styret og maste. Det hele var over før det ble registrert at det var begynt omtrent.

 

Jeg hadde forferdelige smerter, følte trykketrang veldig fort, men følte at jeg ikke ble tatt seriøst - og vips var hodet klart til å presses ut. Fikk kommando om å trykke og trykke, så ungen kom fort ut, med tilhørende revner. Hadde sett for meg at hodet skulle stå litt i åpningen for å tøye,men det hele gikk fort. De slet litt med å sy sammen igjen, måtte konferere med en ytterligere person for å vite hvor ting hørte sammen. Var på sting-kontroll i dag, og fikk beskjed om at jeg kunne få en ny operasjon hvis det ble plagsomt. Ikke drømmen, men hva kan man gjøre.

 

Hadde veldig fødselsangst i flere år, og har brukt lang tid på å forberede meg. Et stort problem har vært frykten for å revne mye - kjennes rart ut nå. Hadde jo håpet å bli en av dem med bare et par "pyntesting".

 

Uansett - vi er hjemme, og vi simpelthen elsker sønnen vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye. I grunnen greit det går ganske raskt, men fins grenser for hvor fort man vil ha ut ungen også. Synd du skulle revne så mye. Håper du ikke sliter for mye med det, slik at du kan nyte å være hjemme med ungen. Håper dere koser dere masse, og lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis såmye.. :D håper det går bedre med deg nå. :D

funnet noe navn da?hvor stor var han å sånn?

hvis du ser denne i dag så er det treff på bryggeri kafeen i det innerste rommet i morgen,kl 11.30 bare å komme.. k

 

mange klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...