Gå til innhold

Nytt år


Gjest

Anbefalte innlegg

men vi fikk en litt småkjedelig start på det.

 

Lillesnuppa fikk både Prevenar og MMR på tirsdag og har hanglet siden. Dvs først hanglet hun sikkert pga Prevenarvaksinen, så fikk hun rundt førti i feber i flere dager og ble fryktelig forkjølet, som sin mor. Jeg er kvitt feberen og er "bare" forkjølet, men nå er mannen på innsykning her, så noe er det hele tiden.

 

Vi tok en tur innom legevakta i dag for å sjekke at det ikke var noe mer, for det sies jo at bivirkningene av MMR ikke kommer før etter 7 dager. Hun hadde mellomørebetennelse, så jeg ber om at vi slipper unna eventuelle bivirkninger av MMR til uka...

 

Jeg har jo knapt vært utenfor døra i det nye året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig når de små blir syke. På min helsestasjon ville de ikke ta MMR og prevenar samtidig, de mente det ble for tøft for immunforsvaret. Det er rart det ikke er mer felles retningslinjer for sånt.

 

God bedring til champagnebarnet. Håper det ikke kommer noen reaksjon på MMR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, det var jo en kjedelig start på det nye året.

Vi klarte og komme oss friske gjennom jula - banker veldig hardt i boret!

Dere får bli friske og raske så kan vi se om vi finner en dato for en vinkveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det! :)

 

Hun er feberfri i dag, for første gang siden tirsdag :S Jeg krysser alt jeg har for at det ikke blir bivirkninger av MMR og jeg angrer bittert på at jeg ikke fulgte magefølelsen. Jeg var jo i tvil om det skulle bli for tøft med de to vaksinene samtidig, men helsestasjonen mente at det ikke var noe problem.

 

Nå håper jeg hun skal få seg noe mat snart. Hun veide 8,8 kg på tirsdag, og vekta har neppe økt etter ei uke med matnekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...