Gå til innhold

Hjelp, jeg finner ikke BH-som passer lenger....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis disse puppene ikke slutter å vokse snart så får jeg et stort problem med å finne amme-BH som passer. Har nå bare en vanlig igjen jeg kan gå med og var å lette etter amme-bher i går. Jeg må ha 80 rundt og fant en 80 H på babyshop som var for liten!!!!!!!!!!! Hvor skal jeg finne meg amme-bh da?

Noen som vet hvor de selger store-stødige bher?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vist du går opp rundt ryggen blir den større i cuppen..

vist ikke jeg finner noe som passer i cuppen går jeg opp rundt ryggen..

Skrevet

Hei på deg!

Jeg kan anbefale www.bravissimo.com på det sterkeste! De selger opp til L-cup i amme-bh. Vanligvis bruke jeg J-cup, og det holdt med K-cup i amme-bh for min del. En uvanlig opplevelse å ha for stor bh hehe

Lykke til :o)

Skrevet

Takk, og takk, prøver meg på den siden:))

Skrevet

Jeg anbefaler også www.royce-lingerie.co.uk. De har et godt utvalg av gravide-bh'er (uten spiler som kan hemme melkeproduksjonen, visstnok..) og amme-bh'er. Helt opp til L-cup, faktisk! Og ikke så dyrt, heller.. :-)

Skrevet

jeg kjøpte bh på sportsbutikk, kjempegod står støtt, de hadde mangen størrelser å velge i , selv bruker jeg 90c

Skrevet

hei

så ut som en kjempe-bra side....men lurer på etpar ting:

-må man fortolle varene?

-hvordan er de i størrelser i forhold til norske?

takk:)

Skrevet

Ja, du må betale fortolling og mva på varer over kr 200. Forenklet fortolling er enkelt, du betaler bare når du henter pakken på posten.

Min erfaring fra Bravissimo.com er at de har litt annerledes passform enn de norske, de går generelt ganske høyt opp i midten/mellom puppene - hvis du skjønner. Men størrelsene synes jeg stemmer med de norske.

Royce-lingerie.co.uk er min favoritt om dagen, synes de har gode og rimelige bh'er :-) Selv med fortolling og mva er de MYE billigere enn i butikk her hjemme, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...