Annika & Smulen Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Hvis disse puppene ikke slutter å vokse snart så får jeg et stort problem med å finne amme-BH som passer. Har nå bare en vanlig igjen jeg kan gå med og var å lette etter amme-bher i går. Jeg må ha 80 rundt og fant en 80 H på babyshop som var for liten!!!!!!!!!!! Hvor skal jeg finne meg amme-bh da? Noen som vet hvor de selger store-stødige bher?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 vist du går opp rundt ryggen blir den større i cuppen.. vist ikke jeg finner noe som passer i cuppen går jeg opp rundt ryggen..
Sirimamman Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Hei på deg! Jeg kan anbefale www.bravissimo.com på det sterkeste! De selger opp til L-cup i amme-bh. Vanligvis bruke jeg J-cup, og det holdt med K-cup i amme-bh for min del. En uvanlig opplevelse å ha for stor bh hehe Lykke til )
Annika & Smulen Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2007 Takk, og takk, prøver meg på den siden:))
Én til Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Jeg anbefaler også www.royce-lingerie.co.uk. De har et godt utvalg av gravide-bh'er (uten spiler som kan hemme melkeproduksjonen, visstnok..) og amme-bh'er. Helt opp til L-cup, faktisk! Og ikke så dyrt, heller.. :-)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 jeg kjøpte bh på sportsbutikk, kjempegod står støtt, de hadde mangen størrelser å velge i , selv bruker jeg 90c
elle77 Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 hei så ut som en kjempe-bra side....men lurer på etpar ting: -må man fortolle varene? -hvordan er de i størrelser i forhold til norske? takk:)
Én til Skrevet 15. januar 2007 #8 Skrevet 15. januar 2007 Ja, du må betale fortolling og mva på varer over kr 200. Forenklet fortolling er enkelt, du betaler bare når du henter pakken på posten. Min erfaring fra Bravissimo.com er at de har litt annerledes passform enn de norske, de går generelt ganske høyt opp i midten/mellom puppene - hvis du skjønner. Men størrelsene synes jeg stemmer med de norske. Royce-lingerie.co.uk er min favoritt om dagen, synes de har gode og rimelige bh'er :-) Selv med fortolling og mva er de MYE billigere enn i butikk her hjemme, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå