Gå til innhold

Jeg blir gal...vanvittig urolig barn i magen. Noen flere...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å bli gal. Har 20 dager igjen til termin. Ungen er så urolig (spesielt etter jeg har spist, samt på kvelden) at jeg blir helt utafor. Det er rett og slett skikkelig ubehagelig når den holder på som verst. Magen buler hit og dit og fra side til side og det føles ut som den er på vei ut gjennom skinnet. Blir nesten kvalm. Holder meg unna mat og drikke med høyt sukkerinnhold, ellers hadde den vært ute for lenge siden...

Skulle de ikke bli roligere nå på slutten pga plassmangel...? Det er det jeg har hørt!! Men her blir det bare mer ubehagelig for hver dag..

Noen flere...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt gull var roligere en liten periode på kanskje en uke, men nå har det blitt mer liv igjen. Så her stemmer det ikke. Er fortsatt en del spark, samt mye "press". Både nedpress, samt den presser bein og rumpe utover mot magen, nesten som om den prøver komme seg ut der innimellom.

Og ja, det kan være både ubehagelig og rett og slett vondt.

Skrevet

Her å.. har funnet ut at det må være en unge med adhd eller noe.. :)

Han er spinnvill, har 38 dager til termin jeg, eller 30 dager til mensterminen min..

Man blir hemmet a det, for det gjør ganske så vondt nå når han er så stor, så jeg forstår deg veldig godt. Syntes selv det er verst på natta jeg da..umulig å få sove når han romsterer inni der..

Og btw.. hvis du har 20 dager igjen må du bytte til fødeklar, for det er du når det er 21 dager igjen.. :)

Skrevet

Jeg er i uke 33, og har ekstremt mye bevegelse der hun flytter rundt på seg, de kan være ganske ubehagelige til tider...Det er den siste uka hun har begynt med det...av og til skulle man tro hun hadde karatetime der inne og, magen hopper og buler , det ser helt vilt ut.

Skrevet

Min jente var også rolig en ukes tid (mellom jul og nyttår),men er ellers en livlig krabat! Jeg er glad så lenge jeg kjenner liv jeg!:)

Skrevet

Ja, joda..selvsagt glad jeg slipper og bekymre meg for om det er liv der inne (har aldri vært noe problem....for å si det sånn), men DET FÅR DA VÆRE GRENSER !!!

Og takk for oppdateringen..jeg skal skifte til "fødeklar"... Er det noe jeg er, så er det akkurat DET...hehe.

Har montert sprinkelsenga i dag..hi.

Skrevet

Hehe.. jeg er ikke fødeklar før om noen dager enda, men jeg føler meg klar på mange måter, men utrolig ikke klar på andre måter.. ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...