Gå til innhold

dere som har mistet, og blitt gravide igjen


*ønsker nr 2*

Anbefalte innlegg

og den dere mistet er et annet kjønn enn den dere mest sannsynlig venter nå.. hvordan takler dere det??

synes personlig det er littvanskelig, men gleder meg jo masse allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mistet først en gutt i 15.uke ble gravid med en jente som jeg mistet i 27. uke... så denne gange håper jeg at det blir en levende baby!! men jeg tenkte mest gutt etter at jeg mistet han og kanskje mest jente nå.. men uansett.. så vil jeg bare komme igjenom dette svangerskapet velyket... Gutt eller jente bare den kommer frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal jeg være helt enig i... bare litt små usikker, har jo "mistet" en jente for mnage år siden, hordan reagerer jeg om det blir gutt likosm?? eller jente for den saks skyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

mistet en gutt .. Han ble født i uke 23+6.. nå er jeg gravid igjen (uke 6+4) .. og er egentlig litt "redd" for en gutt.. tenk om jeg sammenligner? tenk om jeg ønsker at han skal være Fabian.. gjør nok ikke det.. men likevel.. det er veldig tøft.. jeg vet liksom ikke hva jeg ønsker.. har en sterk følelse på at det er gutt denne gangen også (i følge kineskisk kart er det gutt)..får se.. jeg tror at vi alle egentlig blir takknemlige uansett kjønn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...