Gå til innhold

Hvor mye bruker/brukte du på barnedåpen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor mange var dere??

Vi regner med å bruke rundt 15000 og vi blir 44 voksne og 10 barn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står det virkelig femtentusen der?!?!?

Vi var 29 styk og brukte ca 4000 på alt....Og da synes jeg at jeg hadde brukt mye siden jeg bestilte bordkort fra eurofoto.no og servietter fra noespesielt.no. Hadde koldtbord som vi laget selv (noen av gjestene hadde laget noen av rettene) og leide lokale av borretslaget...

Selv om dere blir nesten dobbelt så mange som oss synes jeg 15000 var fryktelig mye!

Skrevet

Syns det er sinnsykt mye jeg og!!! Men vi er ikke noe særlig på koldtbord, så vi har valgt svinesteik. Så med lokale og middagen så kommer det på 10 250 kroner. Så er det dåpskake, iskaker, servietter, lys, brus.

Har regnet litt på det og kommet frem til at det blir ca 13 000 kroner.

Pluss at sambo måtte ha ny dress, så det var jo 2000 kroner der.

Nei, neste unge så blir det heller en gryterett eller noe sånt........

Skrevet

Vi fikk riktignok leie lokale veldig billig siden det var i borretslaget, betalte bare 400 kr (!).

Har dere har leid lokale og bestilt maten (m folk som hjelper å servere?) forklarer jo det hvorfor det blir en del dyrere, men likevel?

Har du spurt noen av gjestene om de kan bake en kake til dere? Så slipper dere å bake alt selv, de fleste synes det er kjempe kjekt å hjelpe til!

Skrevet

tror vi brukte rundt 5000kr. Da leide vi lokale for 200kr og kjøpte snitter. Kaker fikk vi div i familien til å lage og da var det igjen til brus/kaffe/te... Vi var totalt 27 voskne og to 5 barn.

Skrevet

Vi har ikke leid folk til å servere, det gjør vi selv. Har en som lager maten for oss. Lokalet kostet 3000, men siden han som leier det ut til oss fikk lage maten så fikk vi det til 2000. Var faktisk det billigste jeg fant.

Vi kjøper kun dåpskaken, den får vi til annsatt pris da min tante jobber på baker brun. Ellers så baker jeg noen kaker selv, og noen i familien baker også. Skulle egentlig ha små brus, men vi har funnet ut at det er like greit egentlig med store brus. Spiller jo ingen rolle, og de er jo ofte på kasse salg. Så vi kan spare inn noen kroner der i hvert fall.

Blir jo dyrt når man velger svinestek til middag. koster 165 pr pers. Men kommer nok til å gjøre det annerledes neste gang....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...