Gå til innhold

en god følelse :-)


Linn2007

Anbefalte innlegg

Etter snart 10 i lag og mange og lange samtaler bestemte vi oss like før jul at vi skulle tørre å prøve.... torsdag morgen våknet jeg opp med menslignende smerter i magen, så jeg pakket med meg noen tamponger i vesken da jeg dro på jobb... Ingenting kom, og da jeg våknet opp fredag morgen kjente jeg de samme smertene sammen med en stigende nervøsitet.... min samboer kjøpte med seg en test på vei hjem fra jobb fredag ettermiddag...og jammen viste den et tydelig kors.... Jeg skal ikke lyve å si at jeg ikke ble vettskremt.... tårene trillet hele kvelden... dette gikk litt fort for meg.... Han stakkars ble helt fortvilet og sammen gikk vi ned til det døgnåpne apoteket på jernbanetorget og kjøpte en trepakning med tester..... samme resultatet.... Hadde aldri trodd jeg skulle reagere sånn...og er nesten fortvilet over meg selv for at jeg fikk dette sjokket.... Men jeg kjenner at det etterhvert begynner å synke inn, at jeg føler roen og at en boblende, glad følelse begynner å gjøre seg gjeldende.... 17 september var datoen jeg fikk opp på terminkalkulatoren, så det er veldig veldig tidlig enda.... men likevel.... :-) Det er så godt å kjenne at det gode følelsen begynner å sige innover meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først og fremst:Gratulerer så mye med spiren!!!

Skjønner godt at du syns det gikk litt fort!Men det positive er at nå er det gjort!det er ingen vits å tenke bakover, at det er for tidlig eller at dere ikke er klare. Dere fikk vite det raskt så dere har god tid til å lese og lære. Når det gjelder meg selv syns jeg det er veldig morsomt å lese om hva som skjer med den lille på akkurat den og den dagen. I dag(sånn ca i dag) har f.eks hjertet begynt å slå.Jeg syns det er litt moro og tenke på.

For meg er det også en slags "lotto-millionær"-følelse. Jeg kan ikke skjønne hva JEG har gjort for å fortjene å ha det fulle og hele ansvar for en liten baby....

Det blir nok bedre og bedre for dere etterhvert som tiden går, i allefall så lenge dere fokuserer på det positive, og ser på hva som er i stedet for hva som kunne vært!

Jeg håper dere får det mest fantastiske året noensinne!=)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...