Filip sin mamma <3 Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 når planlegger dere vielse og middag? hvor mange timer blir det imellom vielsen og til gjestene kan sette seg tilbords? meg og sambo er ikke helt enige, jeg mener tre timer imelom er nok. hva mener dere?
Filip sin mamma <3 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. januar 2007 ingen som har noen meninger? eller kommet dit i planleggingen?
Joikaboll@ Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Vielsen er kl.15.30 og vi kommer til å be til middag kl. 17.00 Altså rett fra kirken til middagsbordet. Vi skal ha fotograf som følger oss, er ikke tilhenger av å stille meg opp. smile pent og knips. Vil heller at det skal være bilder tatt mer naturlig om jeg kan si det sånn.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Vi har vielsen klokken 13 og middagen starter kl 17. Dvs ca 3 timer fra vielsen er ferdig til middagen. Da slipper vi å stresse hos fotografen. Men vi har tenkt å sende gjestene våre på museum i mellomtiden. Det ligger et folkemuseum 2 min gange fra kirka :-)
Lille jente Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Vi skal ha vielse kl.14, og middagen kl.17. Da kommer vi oss til fotografen i mellomtiden, og gjestene kan putle litt og preike litt og bli litt kjent... Syntes det virker greit å ha 3 timer... Da trenger vi heller ikke finne på noen "aktiviteter" for gjestene i mellomtiden....
Morango 29.05.2007 Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Se linken om brudesti på siden her. Kan være en ide til å fylle ut tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå