Gå til innhold

Hurra for Måka!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste to døgnene har vært utrolige...

Etter å ha besluttet at Måka ikke trenger mat hver time ca hele døgnet, og lest masse om søvn og viktigheten av sådan, har phantom-mammaen moblisert all viljekraft...

SÅ ble det endel skrik og tårer første natten, men hele tiden fikk den lille trøst, men ikke mat ved første kny...

Igår la jeg Måka i sengen sin rett før klokken 19, etter at han fikk pupp en liten stund før.... Og gutten sovnet av seg selv, og sov helt frem til klokken 2345. Da fikke han ny runde med pupp, før mammaen også fikk krøpet i seng... Så noen timer søvn igjen, før det kom noen måkeskrik fra nabosengen. Da bare strøk jeg ham og la dynen godt over igjen...og dette ble gjentatt etpar ganger til...

MEN neste måltid ble ikke gitt før klokken 0645

Hurra!!!

Så sov han litt igjen, faktisk helt til klokken 10...*smiler fornøyd*

Nå håper jeg at vi er i startgropen til en ny trend.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 x 3 Hurra, hurra, hurra!!!!

Får både Måka og mammaen ;-)))))

(Men godt tips fra meg er å ikke si det for høyt... Etter å ha "skrytt" av det nye sovedyret her i gården har vi i natt kjørt fullt show.... Greide å holde meg hard og IKKE gi pupp før klokken hadde rundet 06:00, men det var en hard natt og trøtt i dag ja. Men da fant heldigvis gummismannen på at mor skulle få noen timer for seg selv så jeg fikk sove til 10:30. Deilig!!!!)

Skrevet

å så bra da =0)

hurrey for måka !!!!! å mamman da =))

klarte selv å snu litt på noe i går.har vært hyl og enda mer hyl hver kveld her,men nå....=))))

ga grøt tidlig,og melk i den tiden han er vandt til,og vips...vi er tilbake til vandte rutiner.prøvde seg ja,men jeg tok han bare opp å fikk frem en rap.så da la han seg til å sove.pusta letta ut jeg,hehe.men satt oppe til 4,i tilfelle....=0) å hvor lenge han sov i dag aner jeg ikke.var helt borte etter den lange natta,hahaha..

lykke til videre med måka og søvnen.er bare helt herlig når man får til det man bestemmer seg for. tjo hei !! =0)

Skrevet

Så bra! Her i huset jobber jeg ivrig med å tenke på å begynne å motivere meg for å tåle litt skrik...jeg vet det er en svakhet...Men; bra å høre at det går an å snu et søvnmønster!

Skrevet

Bra jobbet - mest hurra for Phantommammaen :)

Skrevet

Gratulerer med god innsats, Phantomet. Det er vanskelig å holde seg fast og tro på at de små tåler å ikke få det de er vant til. Så fint at det fungerte, det gir håp dersom det igjen blir urolig på natta. Vi voksne fungerer jo så utrolig mye bedre med noen timer sammenhengende søvn :-D

Skrevet

Nå er det fjerde kvelden...og allerede nå har jeg to små gutter sovende i hver sin seng uten det minste styr....

Jeg skal nok klare å være den bestemte mammaen en natt til, når jeg allerede ser at det fungerer så positivt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...