dimples Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Hei. Jeg har også lagt inn et innlegg på barn i magen.For jeg har vært så heldig og fått tvilling jenter,og jeg har så mye klær til dem.Noe er litt godt brukt mens noe har dem nesten ikke hatt på seg. Så hvis noen trenger noe klær så ta kontakt med meg på mail [email protected] så kan vi snakke sammen. Jeg skal ikke ha noe for klærne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå