Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 han har vært syk , lenge i mange år. psykisk, deperasjon,angst. Han ble innlagt i juni og er forsatt innlagt.han har vært hjemme på perm, i helgene. trodde det kom til og gå bra,jeg. vi har hatt problemer. har gådt til familiev. rådg. og skal forsette.fredag ringte han og sa jeg kommer ikke hjem til helgen vil skilles. thats it. han har satt skylden på meg for at han er syk. tidligre har det vært hans mor. så dette har noe med sykdommen og gjøre. har nå vært alene med 5 barn, uten avlastning. disse ,mnd. er nok litt sliten , knakk sammen.går bedre nå , men er ikke helt klar til og gi han opp. han har vansker med og stole på mennesker, så hvordan få til og stole på meg.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Uff, så fryktelig leit. Har selv slitt med psykisk syk mann. Og det kan være en enorm påkjenning, samtidig må man opprettholde normalen og være sterk for barnas del, og du har jo fem. Må være fryktelig slitsomt. Lykke til, og husk å ta vare på deg selv oppe i alt sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå