Sørland-snuppa Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 når jenta mi var 3 år klarte hun ikke og si Danskebåten. det ble i stedenfor "Stankebåten". hehe. det kan jo stemme det. for når vi kommer inn på morgenruta etter helga, lukter det ikke så veldig godt på båten akkurat.
Lille jente Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 "Stankebåten" var et mye bedre beskrivende navn enn danskebåten ja...hehehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå