Sørland-snuppa Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 jeg har i jente på 5 år som har ønsket seg og bli storesøster lenge. og har snakket mye om det og hun lurte på om det var pappa som ble pappa til den babyen og om hun kan ta den med til pappaen sin. jeg fortalte hun at .det er den nye samboeren min som blir pappa til den og ikke hennes pappa siden vi ikke er kjærester lengere. det var ikke helt lett og godta for hun ønsket veldig at de hadde samme pappa. jeg fortalte hun når jeg var 4 mnd på vei at hun skulle bli storesøster. hun var helt i hundre. endelig.... Min bror hadde bare for noen dager siden fått en lite baby da, og jentungen løp inn til samboeren min og sa at mamma hadde en baby i magen, han spilte overasket og på grunn av samtalen meg og hun haddde hatt om pappaen en stund tilbake, spurte han hvem som var pappaen til den babyen da. hun sto og tenkte noen sekunder og så sier hun: JO DET MÅ VEL VÆRE ONKEL KNUD DA . hehe. for hun var jo det logisk for han hadde jo just fått baby. i en annen anledning sier hun til meg. mamma, tenk om når babyen kommer om det kommer en katt eller en hund eller bare en vanelig baby, vi får jo bare se. hehehe. da begynte jeg og le. ikke så lett for de små og vite
Lille jente Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Så herlig!! Dette er grunner til at jeg vil bli mamma også. Slike øyeblikk som dette. De sier jo så masse herlig! Hun høres ut som en tankefull og våken liten jente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå