Isabella og Casper´s mamma Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Bør jeg ta med det hjemmefra? Eller har de gode bleier der nede? ) Hehe ... Tror jeg må bestille container til baggasjen vår ... føler på meg at den blir stor ...
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Du får tak i bleier i de store kjedene som Tops og Tesco Lotus,der har de bl.a Pampers.(og maaaange andre merker som jeg aldri har hørt om ;O) Du får også tak i bleie pakker på 7-11 med 2-3 bleier i,men tror det bare er Mama Poco eller hva det nå heter Skal du en tur innom Bangkok har ALLE shoppingsentere med barne/baby butikk bleier ;o) (Der får du også kjøpt en Quinny Freestyle hvis du vil dra med deg en ny vogn hjem...hihi...;o) Goood tur!!!
Torpekjærringa Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Hei igjen ;o) vi hadde med oss en pk bleier vi..... pakka alt sånt under vogna ( og surra plast rundt........masse plass under der ;o) Etter den pk var brukt opp....var det ut på bleie jakt..... som MamaPoco selges overalt...koster 130 bath ( rundt 20 kr for 4 bleier, så ikke så ille billig! Men i de store shoppingsenterene hadde de store maxipakker til 500 bath ( 90 kr) Så du får tak i der nede...... )
Lille Emiliaen min;))) Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Jeg har fått anbefalt å ta med bleier, da kvaliteten på bleiene visstnok skal være temmelig dårlig og ubehagelige for barnet å ha på seg. Det er også blitt sagt at de puster dårlig og barnet kan fort få bleieutslett.. Dette har jeg hørt av både folk som har reist på ferie der, og thai'er selv. Om dette er tilfelle vet jg jo ikke, for har aldri vært i thailand. Jeg tar med meg, så om jeg skulle gå tom så får jeg heller kjøpe. Det viktigste er at Emilia har det bra, å da tar jeg ikke noen sjanser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå