Gå til innhold

JEG ER ALTSÅ BARE 39 ÅR

Anbefalte innlegg

Skrevet

............fremdeles....................SÅ DET SÅ!!!!!!!!

;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det veit vi - den magiske datoen er... skal vi se... 13. MARS!!!

Skrevet

Helt utrolig hva Karomamma ikke har oversikt over altså! O...store orakel...!!! Forøvrig så kjøpte jeg en liten søt orakel-bok til sambo i går... egentlig litt festlig.... man skal tenke hardt på noe og slå opp i boken helt vilkårlig... Vi har hatt mye morro med den boka allerede gitt!!!

Skrevet

19- 29-39-49.....Ser du, det er bare tall, og det fine med å bli moden er at man kan være så gammel man vil.

Hvis jeg vil være fjortis eller satt, det er helt opp til meg. For jeg er gammel nok til å bestemme selv.

Skrevet

Bokhandelen her på lokal-senteret.... veit ikke hva butikken heter jeg....

Skrevet

Forfatter og tittel takk!!!!

Skrevet

Må jeg reise til Euro-senteret ved Vorma!? Da kommer jeg på kaffe! c",)

Skrevet

Vi er enkle sjeler her i heimen, så vi lar oss more av veldig lett.... Sånn litterært så har den nullverdi!! Egentlig kan man skrive en hel del med tåpelige svar på ei a4-blokk og bla i den. Er ikke verdt penga sine altså (sier den voksne biten av Snulder...)

Magiske svar på livets utfordringer ...Orakel Boken...

Jeg bør heller anbefale en god film...

Crash

trodde det skulle være en drittfilm jeg... og lot den stå urørt i flere uker... men der tok jeg feil gitt!

Skrevet

Noen ganger er det helt fint med sånne bøker også;-)

Livet trenger liksom ikke bestå av kun alvorlige, dype, høykulturelle ting........hihihi.........og gusjelovogtakkfordet:-)

Og ja!! Crash er en dritgod film det!

Men jeg må anbefale igjen, The white Masai - en må se film. Og utrolig sterk!!!

Skrevet

Du må gjerne komme via riksvei 2... du blir ikke så blaut da...hehe...

Men hadde vært koselig om du tok en tur da gitt!!!

Skrevet

Snakk om høykulturelle bøker.... Har dere sett boken "Pekebok for Fulle Jenter" .. Ei på jobben hadde den... jeg trodde jeg skulle le meg skakk!!!

Skrevet

Vi kunne jo hatt et sånt lite ØvreRomerikstreff for modne mammaer?

Skrevet

Hehehehe..........en MÅHA bok høres det ut som!!!

Skrevet

Fant dette på nettet:

PEKEBOK FOR FULLE JENTER

Fortvil ikke! Utdrikningslag, bursdag, festdag, fredag eller lørdag – Pekebok for fulle jenter viser oss hvordan man som kvinne kan ta seg enklest mulig frem også etter at man har mistet talens bruk en sen kveld.

Den perfekte gave til alle festglade kvinner!

Helt klart en MÅ HA bok, spesielt for meg som nesten sovner etter et halvt glass vin...............hihihihi.................

Skrevet

Ja.... eller boken jeg fikk av en venninne som heter noen sånt som " Sagt om Kloke Menn" ca 50 sider med blanke ark.....

Skrevet

Vi tar den med til Holmsbu når vi skal feire 40årsdag og ha utdrikningslag!!!

Skrevet

Ja jeg bare gjentar..... jeg er så barnslig at jeg synes sånt er rasende festlig!!!!

Skrevet

JA!!!

Vi må spørre Maud pent da, siden hun er arrangør. Om vi kan fremskynde hele opplegget......med eller uten behandlinger. Gøy uansett, så for meg er det ikke noe must at jeg må ha full pakke. Deilig bare å kose seg litt en dag eller to:-)

Skrevet

Det hadde vært veldig artig - og så er det ikke så lenge til. Vi har jo kommet med et par veldig gode argumenter for fremskynding, da - både bursdag OG utdrikningslag!

Skrevet

Ja vettu!!! Behandling kunne sikkert vært greit det.... men jeg liker nå ikke så veeeeeldig godt at ukjente gnur på meg jeg da (hvis det ikke er Clooney altså...) Turen, avslapping og å ha det morro med dere er viktigst!!!

Skrevet

Jepp!!! Da stemmer vi for det:-)

Med eller uten.................hva det nå skulle være. Blir det for gæli får vi leie inn bartenderen og kle ham ut som Clooney...........hahahaha......;-)

Skrevet

Men de har både svømmebasseng og boblebad - holder lenge for meg det altså - hvis jeg ikke skal kaste meg uti det og prøve litt knaing... Det sies jo at det skal være veeeeldig godt, da! c",)

Men jeg er nok litt som deg - liker ikke at fremmede skal ta på meg....

Omvendt er det helt uproblematisk - "Din kropp, min arbeidsplass".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...