Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Å neida du, IKKE ENNÅ!!!!! Hahahahaha..........dumme dumme datadibbetullemaskinen.........ble jo litt paff da jeg så at jeg hadde passert den magiske grensen uten å ha merket noe til det.............håper på frokost på senga om ikke annet;-)))
Reveenka Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Bursdag? Når? Det hadde jo vært kjempeflaut å ikke få med seg det så vi kunne gratulere - Klatten som er så flink til å huske på oss andre! c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Jeg er jo en liten, sart fiskejente må skjønne;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå