Gå til innhold

Idrettsgalla og lettrørte alpinister c",)! - og andre gæmliser....


Reveenka

Anbefalte innlegg

Har sett på idrettsgallaen nå i kveld, og syns det var SÅ morsomt at Kjetil Andre fikk så mange priser!!! Og litt godt å se at det ikke alltid er så lett for tøffe skigutter å unngå tårer i øyekroken c",)! Må innrømme at jeg ble litt revet med selv, og fikk klump i halsen.........må være alderen, tror jeg. Så snakket jeg med en venn på telefon som fortalte at han også hadde sittet og sett på dette; "og jeg gråt sjøl, jeg!" sa han - nylig fylt 45.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm.... Takket være dårlig levering av kabelselskap så har jeg bare 42 tommer svart skjerm midt på veggen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... ja ikke sant! Er egentlig ikke så avhengig av tv`n jeg da. Kun på tirsdag....Grey`s... Da benker vi oss i senga til 16 åringen som synes det er helt pyton at vi trenger oss på... Inne hos ham har vi dratt antenneledingen over loftet. Det gjør at han faktisk har litt.. bilde på skjermen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TVen har stort sett stått på her i aften også, men jeg har ikke sett på. Så du kunne bare ha TV av oss, Snulder!!

Idrettsgallaen ja, det er der Karopappa har vært i hele dag og kveld (jobber i kringkastingen må vite...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da hadde nok Karopappa blitt kjempefornøyd, tenker jeg!! Ja ja, jeg kunne jo gitt deg den gamle som står på soverommet vårt... Vedder på at det derre Greysakene som dere ser på hadde gjort seg på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også vi som hadde besøk av svigerinne med samboer, så jeg gikk glipp av "heile driden"...

Ville jo se når Kjetil Andrè la opp....

 

Men "you can`t have it all"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...